S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, April 7, 2015

Post Ngelat: Sarung Kakiri

Yooooooo..


Aku ngelat lagi..haha..! Sorry.. Next entry will be once again filled with drawings..promise..! *cross fingers behind back.* Ok, mungkir janji sangat tak baik ye..


Ape tuh sarung kakiri? Sarung kakiri tuh berasal dari sebuah kepulauan yang tidak dipetakan di atas peta dunia. Nama sebenar kepulauan tersebut takdela satu manusia pun yang tahu. Ada yang memanggilnya Kepulauan.........................................................ok, merapuuuu..! Hahaha..! XP


Sarung Kakiri ni aku yang suke2 hati panggil..berasal daripada sarung kaki yang ada jari2.. Ape entah nama betul dia..haha. Ye, aku sangat suke sarung kaki berjari ni sebab aku jenis yang suka pakai selipar and dalam masa yang sama nak tutup aurat kaki tuh so sarung kaki berjari ni sangat convenient.


Meh nak share sarung kaki berjari yang aku baru beliiiii...yahoooo..!




Gegeh kot aku amek gambar..haaa.. *lap peluh.*


Sebab apa aku share..? Sebab chumil..! Hehe.. Aku ada banyak pasang tapi yang ni paling chumil, the one and only. Ada bau kedai x? Sebab aku baru pakai ni..


Disebabkan sudut kamera, kaki aku nampak macam kaki dwarf dalam cite Hobbit.. Aku suker Kili kalau korang nak tahu.. Melalut Leeee...! Hahahaha.. 


Orite, later folks..! Jyaaaannn..! >v< *lambai lambai.*


P/s: Kalau ada yang teringin nak beli, please comment here.. RM 10.00/pair, free postage..haha..! Murah murah murah.. tawaran terhad.. eceywah..! XP

15 comments:

  1. aku ada sarung kaki gini dari Hush Puppies. Tapi takde laa fancy bebeno macam ang punya... koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hush puppies kooo...mahal koooot.. Hehehe, aku suke mencapub.. Biarpun fancy, aku berani bet, ianya tidaklah semahal ko punye.. UvU

      Delete
    2. mana ada mahal... aku beli time sale kot... wkwkwkwkw

      Delete
    3. Macam ni r member....bukan nak belikan...haha..XP

      Delete
  2. Gua ada stokin batman woooo *nak jugak, hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua nak tengokkkk..! Gua rasa gua ada sock fetish..hahaha..! XP

      Delete
    2. What??!! Sock fetish??? hahaha

      Delete
  3. Dulu aku pakai jenis stokin cenggini gi sekolah, tp yg plain hitam la.
    Spot check habis kena rampas. Siot betul sekolah.
    Pakai stokin pelik sikit pon tak boleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang siot ah sekolah.. duduk dalam kasut jek pun.. tapi ko pakai stokin itam, memangla kena rampas... =A='''''''''

      Delete
  4. Arrr... baiknya kau, aku rasa diri ini sungguh jahat... *tetiba* XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...jangan menilai kebaikan aku melalui stokin...nilaila melalui tudung ke.. t-shirt ke..haha.. XP

      Delete
  5. aku takleh pakai stokin ni. jari gemuk, rasa tersangkut. bahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau camtuh, mulai hari ni, jari2 kaki ko kena exercise..! UvU

      Delete
  6. Replies
    1. kaaaannnn...? Terasa diri ni turut menjadi comel.. ahak..! XP

      Delete