S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Thursday, May 25, 2017

Quick Update

Hai guys, assalamu'alaikum dan salam sejahtera, salam 1 Malaysia..!

Lama jugak rupanya aku tak post, kalut sikit. Ok, aku nak update hidup aku serba sedikit dengan korang semua.

Check-up di PPUM

Alhamdulillah, result ok. Kata doktor, takde apa yang tak kena dengan aku. Mungkin stress atau ada beberapa faktor yang lain yang menyumbang kepada masalah kesihatan yang aku hadapi sebelum ni. So, guys, don't worry, I am as healthy as an ox.. UvUd

Bertukar kerja

Alhamdulillah, aku dah tukar kerja, bukan kerja baru. Basically, kerja yang lebih kurang macam editor so cuma bertukar company jela. Better prospect, not sure, but better salary and surrounding, YES. I intend to stay here for long, maybe 3-4 years.

Kalau ada rezeqi, aku nak masuk balik dalam bidang research, buat lab work.

 Art 

Aku banyak bertraditional sekarang. Malas nak share kat sini sebab malas nak ulang proses yang sama, upload2 apa semua. So, kalau nak tengok, pergila ushar kat instagram (lee_kun14) atau facebook (Lee Heartnet). Biasanya aku upload kat instagram and share jek kat facebook. Bukan nak promote instagram tapi kalau nak tengok, kat situ banyakla aku post. Aku pun kadang2 je post, kalau rajin.

Basketball

NCBL. Ahad lepas baru je habis season NCBL (National Community Basketball League). Eh, takla, aku tak join pun. Insya-allah season depan aku join. Sedang mengumpul players. Cumanya, aku pergi tengok final kategori wanita dan kategori lelaki Division 1.

Aku pernah bagitau, team favourite aku ialah ATM Stallions dan player favourite masih lagi player yang sama, dari team yang sama. Cumanya, jeng jeng jeng, crush dah berubah. I have maneuvered my eyes on someone else.. Biarlah rahsia..kekeke

Hopefully, tahun depan dapat tengok dorang main lagi. GEMPAK wa cakap sama lu.. UvUd

NBA. The Spurs dah kalah dengan Warriors.. *ugly sobbing* but hat off to Manu Ginobili..! Once a Manu, always will.. LOL.. Manu sangat awesome..! Key player Spurs ramai injured cuma tinggal Manu je tapi Manu sangat gigih berusaha. I heart you..! For Spurs youngsters, boleh digilap lagi bakat tuh. We'll strive again next season..!

Ramadhan

Ramdhan bakal tiba lagi..! Alhamdulillah, harap2 diberi kesempatan untuk menghabiskan satu lagi Ramadhan. Plan aku nak khatam Al-Quran. Dream  big or go home..! XP Minta2la istiqamah..! Apa plan korang Ramadhan ni?

Selamat menikmati bulan Ramadhan, guys..!!! ^^d



2 comments:

  1. Leeee-kung bujide yokattaaa~ X'3

    Selamat menyambut bulan Ramadhan dengan penuh semangat untuk mengumpul pahala. Yushhh!! *clapping hands* X3

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah kau sihat.

    Congrats on your new job, may that lead to better life.

    Wow cool nya kau basketball player hehe/

    Happy ramadhan Lee. Moga semua ibadah kita diterimaNya

    ReplyDelete