S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Sunday, June 10, 2012

Bad News.. *sigh*

Salam...


Aku bangun pagi ni niat nak menyambung komik The Confession yang tergendala.. Hmmm, satu berita buruk kat sini is aku dah kehilangan file kesayangan aku yang dalam tuh ada raw sketches The confession dan ada lagi beberapa benda penting..macam surat tawaran fellowshippppp!!! Deng..mane perginya file kesayangan aku tuh??? Sob2..!!! Serious sedeyh! TT^TT


Tiap2 kali nak sambung The Confession aku kena on laptop and blog nak tengok balik character design and jalan citer macam mana and sampai mane. Another bad news is...aku dah lost..aku dah tataw camne nak sambung citer tuh.. So tadi adela jugak dalam 20 minit dok tenung A4 kosong..hohoho. Mungkin akan amek masa since citer tuh adala sket2 based on true story tapi disebabkan aku dah benci..hahaha..so aku asa meluat lak nak sambung. Abaikan.


So, aku pun onla laptop..bajet nak buat doodle or nak siapkan request.. TAPI..!!! Another bad news is....aku takde mouse!!!!! TTTT^TTTT


Ari tuh mouse rosak pahtu pinjam mouse housemate..tapi dah pulangkan dah so skang.. I'm mouseless..! Darn it..!


Hmmm..aku pun tanak mengechiwakan diri sendiri..pun doodlela pakai touch pad.. TTTT^TTTT


Tu jela aku nak citer. Sedang regain my strength, my will and my drive..hehe.


Ni jela aku dapat daripada touch pad..




Gambar ni takde kaitan pun ngan entry aku kali ni..hahaha.. XP





3 comments:

  1. hehe funny~ we're quite similar bout this thing~ aku wat cerpen juga~ but something happen tak tahu camne nk sambung cerpen tu. hehe.

    btw, ko sambung ajela ikut dream story line ko/ :) rugi lak x continue! ur peminats nanti tertunggu2 nk baca.


    n beli mouse baru!

    ReplyDelete
  2. comel lukisan kt bawah tu..buat la freebies.XD

    ReplyDelete
  3. aisya, hahaha..kire cam normalla kot eyh? hohoh..
    huhuhu, mane adenye peminats2..XP
    xper2, aku akan sambung gak, dun worry..^^

    haihaiyt! wakarimas!

    mij, boleh dipertimbangkan..hehe..tp kena tunggu mouse baru dl.. TT^TT

    ReplyDelete