S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Sunday, March 6, 2011

Aku and si cantik manis.. XP

Salam.. ^^

Bila bace balik titel di atas neh ase cam aku ni lelaki lak..hahaha. Si cantik manis yang aku maksudkan ni pompuanla, yg cantik2, yg comey2, ayu2 n seangkatan dengannya. Aku memangla pompuan tapi x cantik manis..huuu. XP

Okeyh, meh aku citer apesal tiba2 jek aku nak tulis pasal ni. Acu cegheta, acu cegheta! Hehehe, nak ceghetala ni. Tadi kuar makan cam bese, salah satu rutin harian aku, kat kedai lorong. Kedai ni besenyer lelaki jek ramai and selalu yg aku nampak pun student2 gak. Tapi tadi berbeza sikit sebab tiba2 ada 2-3 meja gakla yang penuh dengan si cantik-si cantik manis. Cun wa cakap luuu..macam nila kot yg lelaki cari untuk wat awex..meletop gituh..hehehe.

Tengok jek dorang aku cam kagum. Jap aku pk..jeles cam xder..okeyla, tipula kalau xder langsung kan.. Adala jeles sket..bkn jeles aper, jeles bila pk apesal aku xleh jadi cam dorang.. Pelik ker aku? Huuu.. Cyus aku kagum sebab dorang boleh pakai baju cantik2, comey2..menampakkan lagi kecomeylan yang memang da sedia maklum ada kat sorang gadis. Terus aku cakap kat Yana.. " Beza giler dorang ngan kiter.." Maw taknyer aku cakap camtuh. Kitorang budak2 pompuan hardcore basketball ni keluar ngan jeans and t-shirt jek..tudung pun bese2 jek. Tak terbandingla dengan group si cantik2 manis ni.. Tudung and selendang berlilit2, bersinar2 ngan manik2 ape sumer..tu belum tambah dengan trend skang yang letak reben kat tudung..warna pinkla..birula..comey jek aku tengok..huuu..

Tipula kalau cakap aku ni xder langsung ase nak melawa tapi biler selalu sangat orang sekeliling cakap pelik2 aku pun malasla. So kira aku cam da adapt ngan situasi aku skang. Katala satu hari aku pakai macam si cantik2 manis tuh pakai, mesti aku akan dapat kutukan jek.. X percaya? Hahaha, meh aku cegheta sket. Ada satu masa tuh aku pakai tudung corak2, sket jek pun coraknya, setakat belang and abstract camtuh..pun ade orang tegur.." Apesal ko nampak cam perempuan ari neh?" Aku pun yang bajet boleh trima penghinaan tuh cakapla.." Oooo...aku tataw pompuan pakai mcm ni. Kalau aku taw aku x pakaila.." hanya kerana tudung bercorak sket jek aku diperli camtuh..haha..

Lepas clash tahun lepas lagila hilang rase nak melawa aku tuh. Pernah ex aku cakap (masa tuh kapel ag)..dia dah cari awex yang paling x cun dah tapi still lagi ada orang nak masuk line..tersentap aku dengar.. Memangla aku x lawa tapi terasala weyh kalau orang cakap camtuh esp pakwe kite..kejadah r. Dia x ensem mane pun aku xder kate ape pun..

Jeles gakla tengok budak2 pompuan lain pakai lawa2. Dahla muka cun, melawa plak memang kelas r kan. Aku jeles sbb aku xleh jadi cam dorang. Sandal and heels berpasang2 dorang ade, macam2 kaler.. Aku? Selipars, sneakers, bball and running shoes ada r. Bajulak meletop2, dorang x men r t-shirt2, jersi2 n jeans neh. Nak blouse, kemeja..paling koman pun t-shirt yang ada shape tuh..cantik jek. Kaler lak lembut2 and comel2 cam pink and purple. Aku lak hitam jela menjadi pujaanku..hahaha. Kalau aku pakai ape yang dorang pakai tu mesti org kata aku buang tebiat nak mampus..hahaha.

Kesimpulannya memang jauh bezala aku ngan si cantik-si cantik manis ni..huuu.. Tapi ape2 pun I'm really proud to be myself...! ^^b


3 comments:

  1. wahhahahaaa...kadang2 aku rase cm ko gk weh.
    haha.terbayang2 dlm pale otak aku kite b3 pki cm pompuan2 tuh..
    EWW! no way man!! mke pki cmtu nmpk sedih! haha
    baik la kita dgn t-shirt dgn slipar jamban kta dgn jeans yang setia tuh!
    i'm also proud to be who i am!
    xpe lww, pmpuan pki baju kurung lagi ayu..AWWW!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..xyah bayang weyh...kalau nak pakai..pakai jek..abaikan ape org cakap..
    semua org pun cantik..dgn cara msaing2, kdg2 x perlu nk pakai mcm dorang2 tuh pn da cantik kottt..hehehe..

    ReplyDelete
  3. lek r lee!
    cantik itu terletak pada keperibadian seseorang! bukan pada wajah dan liuk lentok dia!

    come on la!
    ko pun cantik ape
    aku sangat mengkagumi keperibadian ko!
    (>.<) be ur self dear

    ReplyDelete