S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Thursday, September 27, 2012

Gegirl Time..!! XP

Kalau korang kenal aku..kalaula..
Aku yang biasa adalah seperti di bawah ini..


suke bajet cool dan...ehem, ensem..!
Ye, aku memg kurang sifat2 ke'gegirl'an..
x cayer tanyela member2 aku..aku x tipu.

Tapiiii..
tadi aku rasa sifat gegirl yang aku dah kurung jauh2
dalam diri aku..
sebagaimana Minato mengurung musang sembilan ekor
dalam badan Naruto..
haaa, macam tulah..
telah pun terkeluar..!
TIIDDDAAAAKKKK!!!!
Aku telah menjadi gegirl seketika tadi..!!!


Macam nilah agaknya rupe kalau aku gegirl..

Nak taw nape aku gegirl..???
Tekala dulu..
hehehe..

Sebab jumpe mamat ensem???
Tak..tak..tak..
Aku lagi ensem..XP

Sebab ada orang masuk minang..?
IMPOSIBRUUUU..!!

Sebab seru dah sampai untuk jadi gegirl..???
A'aaa /geleng2/..not in a million years..

/kena baling batu/

Okey2!!!
Hishhh, x sabarla korang ni..
Sebabnyaaa...

aku ternampak..
..............
........

...

..

ni..!!!!


STRAWBERRY CHOCSSSSS punye gambar jek pun..
kat blog Mz Auz...!

Aku suke giler strwaberrrryyyy chooccchhhsss..!!!
Entah, aku rasa gegirlla kalau suke makan benda alah ni..
Sbb ape rasa gegirl..?
Errr, gegirl jek selalunye suke coklat..
Errr, len sbb strawberry wane PINK???
PINK kan gegirl?
Gegirl daaaann...

/bunyi cengkerik/

AH, ABAIKAN, korang bukan taw ape..huh!

Soooo, para gadis di luar sane...!
Senang jek nak ngorat aku..hehehe..
Belikan aku strawberry chocs banyak2..!!! hehehe..

/kena baling batu lagi/

Okey2, gurau2..!

Hehehe, kesimpulannya..

AKU SUKE STRAWBERRY CHOCSSS..!!

^^v

Terima kasih kerana melayan rapu-rapuanku..XP 

2 comments:

  1. lukis pkai ape bro?
    cun gile.rhehehehe tetiba jd pompuan.lawak

    ReplyDelete