S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Wednesday, January 2, 2013

Salam Tahun Baru

Salam..

Baru tak berapa nak baru jugak la kan..


Azam? Apa tuh? Secara jujurnya aku x pernah ada azam..katala apa korang nak kata pun..haha..

I just live my life to the fullest with what ever I have and achieve what ever possible..

Hmmmm, bulan 12 langsung aku x tulis ape2..sebab agak busy (tipu jek).. Aku ingat nak start new year dengan buat template blog baru tapi aku malas..errr..banyak keje.


Dah beberapa bulan aku diserang penyakit..teruk penyakit ni..naseb bek x kena admit ke hospital.. Teruk, teruk.. Penyakit MALAS namanya. Aku malas nak update blog dan malas pun nak main basketball, sukan yang paling aku suka.. Sampai ke tahap kronik di mana aku malas nak melukis. Yang aku rajin is nak tidor jekkkk..


So, sape2 yang follow aku n mengharap something from my blog..maafla ya..aku masih x mampu nak bagi apa yang korang harapkan..huhuhu..


Tu jela aku nak update and don't worry, aku sehat2 jek, alhamdulillah, cuma penyakit malas jek teruk sikit. Takde motivasi nak buat ape2. I'm busy doing nothing instead. /ayat minta penampo laju2 tahap kelajuan cahaya/


So, I wish u guys will have another great and blissful year..^^

2 comments:

  1. same goes to me =A=, paling rajin tidur (mase newyear pun, haha!), bulan 12 2012, cuti banyak skip.. itu sb pertama bila pnyakit M menyerang..huhee. anyway cik leekun happy new year~.. tak ada bunga api eh kt sini.. XD

    ReplyDelete
  2. slmt tahun baru lee kun...

    jgn malas2 ye... pinggan mangkuk jgn lupa basuh....
    kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete