S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, March 1, 2016

Sekitar Karnival Karangkraf 2016: Buasir Otak: The Komik, MILIK AKU..! UvU

Hallu guys...


Seperti yang diiklankan, telah berlangsungya Karnival Karangkraf pada 26-28 Februari yang lepas di Seksyen 15, Shah Alam. Aku asalnya tak tahu sangat pasal event ni, maklumla aku kan oblivious cuma dengarla desas-desus daripada kawan2 sebasketball yang katanya ada 3 on 3 game kat Karangkraf.


Daaaaaaaaan, bila terbaca blog Buasir Otak,Buasir Otak: The Komik dari Indie ke Mainstream, barulah aku tau secara detail pasal event tu. Apa yang menarik perhatian ialah Buasir Otak: The Komik dah masuk mainstream market..!! Yussshhh, good job guys..! You did great and you deserve it..! Kipidap and Dongibap..! ^v^d 


So, aku terus masukkan Karnival Karangkraf dalam itinerary aku time weekend walaupun weekend aku hellish sejak dok Shah Alam ni. Almaklumla, kawan ramai dok dekat2 sini.. Tapi hellish in a fun wayla..eheeee.. =v=


Makanya, selepas main basketball pagi Sabtu tu, bertolaklah kami dari Bandar Kinrara Puchong ke Seksyen 15, Shah Alam. Ye, aku heret kengkawan basketball aku. Kami lantakkan aje busuk2, peluh ke selekeh2 apa semua.. =_='''''''


Sampai sana, terus meluru cari Buasir Otak: The Komik. Manusia punyala ramai, macam overpopulation dah rasa. Kalau bukan demi Buasir Otak: The Komik, takde der aku nak gegehkan diri nak berenang dalam lautan manusia.. @w@ dan kami berjaya mendapatkan Buasir Otak: The Komik..!!! Yeeehawwww..!



Ni gambar general. Tak boleh tunjuk gambar Buasir Otak: The Komik milik aku. 
Nanti kang ada yang teringin. =A=
Pergi beli sendirik..!


Dan for the sake of this entry, aku amek gambar 3-4 keping lagi. Aku ni bukanla seorang yang suka amek gambar sangat tapi aku gagahkan jugala jari-jemari aku yang cantik tapi malas ni untuk keluarkan tab dan snap randomly. So, terima jela gambar-gambar di bawah seadanya.

Ni gambar booth casting Remaja & Maskulin. 
Ramai sungguh awek2 cun, wangi2, letop datang untuk casting ni. 
Aku... Well, I'm just another random plain face in the crowd. 
Not forget to mention smelly, stinky and sloppy.. XP



Walaupun aku bukan kaki buku, aku tahu siapa Ramli Awang Murshid so aku snap booth dia. 
Snap jela, nak serbu minta otograf, aku bukanlah peminat tegar. 
Aku taktau pun tajuk buku yang dia tulis.




Sempat amek seketul 3 on 3 berlatarbelakangkan bangunan Karangkraf. 
Masa ni game tengah break so ada tiang basketball je kat tengah2 tuh, players takde.




Ni gambar stage. Masa tengah lepak makan ais krim, ada persembahan daripada staf Klik kot. 
Menari ala-ala K-pop. Aku ingat pompuan yang buat persembahan, rupa-rupanya aku silap. 
Aku kena pergi cek mata ni. Owh, gambar dorang takdela, aku snap gambar stage jek. 
Takde keje eh nak amek gambar dorang.


Apa lagi yang best kat sana ialah buku-buku semua dijual dengan harga discount dan ada harga clearance stock. Murah..! Untuk kaki novel memang heavenla dapat pergi. Aku ada rembat 3 buah..UNTUK ADIK, UNTUK ADIK...hahaha..XP


So, itu jela yang aku nak share. Kesimpulan kat sini, aku dah pun memiliki Buasir Otak: The Komik, Korang bila lagi nak memiliki Buasir Otak: The Komik? Hmmm..hmmmm? UvU



Chaooz.. dah, dah, pergi beli Buasir Otak: The Komik..!



9 comments:

  1. Woah woah.. Aku pun ada pergi tapi tak lama sebab macam ko cakap, ramai sangat orangnya.. Semput aku tengok ramainya manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noooooooooo, aku terlepas jumpa artissss..!!! Kalau tak boleh mintak otograf..!!! *sob huduhly.*

      Delete
  2. Thanks Lee kerana beli buku kami, terharu sangat. Btw saje nak kabo, saya pun main basketball zaman muda-muda dulu huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwwwwww...you're very much welcome.. >v<d

      Woaaaahhh..!!! Alaaa encik Noob ni, macam dah tua sangat bunyinye.. Tq sebab kabor.. Ramai jugak kat sini yang main basket rupanya.. ^^d

      Delete
  3. Wowwieee thanks for the support hahah... eh nanti ko jangan tertinggai kapal/boat/bas/ketapi/kapaiterbang lagi untuk join lukis komik BO bila noob bukak projek komik baru! X3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problemo plain-sama..! >v<d

      Alaaaaaa, aku ada jek dok tunggu kat pelabuhan/lapangan terbang/stesen ketapi/steses bas..cuma belum berani beli tiket jek..ahaks..! XP

      Delete
  4. Waktu aku pergi pun dah ramai dah, dalam pukul 2 hari sabtu.
    Rembat BOTK, jalan sekejap dan chiaw.
    Nasib datang sorang, jadi tak ralat sangat tak jalan habis pon. Hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuuuuuuuuuuuuu..!!! kalau aku stay sat mesti dapat jumpe artis..!! Nak otografff koooo..!! TTTTATTTT

      Delete
  5. Ngaaaa~ Bestnya leh gi beli buku directly! Thank you lee beli!! Aku pon tak sabar nak gi cari kat kedai buku!!

    ReplyDelete