S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Saturday, December 3, 2016

Aku, 21 keping illustrations, janggut dan misai





*          *          *          *          *          *          *          *          *          *


Alhamdulillah..


Aku dah siapkan semua 21 illustrations.. dalam masa 2 minggu.. tapi sebenarnya aku bertungkus lumus dalam masa betul-betul 4 hari, 2 kali weekends sahaja.. Haaaah, macam nak gila rasa..


Dalam masa 2 minggu tu, tidur tak tentu hala, dinner pun simple-simple sahaja sebab nak jimat masa. Misai janggut pun tumbuh melata sebab tidur lambat kerap sangat..keke..over..!


Haaaah, satu lagi, SAI yang aku download tuh cuma trial version.. Adoih, kenala uninstall dan cari SAI yang portable pulak untuk install dalam laptop..


Okay, itu sahaja yang nak aku kongsi untuk entry kali ni..


Later, peeps..



14 comments:

  1. fuyoooooooooooooo. Tahniahhh atas kejayaan anda.
    Melata? hahaha, new word today. kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, thank you...
      Kehkeh...Cek Pensil baru dengar ni.. XP

      Delete
  2. Hahahaha siap tumbuh misai dan janggut. Ganas.Well done Lee! You did it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. ganaz bukan..?
      Thanks..! Yattaaa...!!! XP

      Delete
  3. Overrr misai dan janggut hang hahahah... Omedeto Lee-dono! Dah, pi tidoq puas2, lepas tu makan sedap2... hahahah X3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, aku ada banyak hormon testosteron..XP

      Yatttaaaa..! Yussshhh..!!! >v<

      Delete
  4. Hahahaha ko sampai tumbuh janggut tu memang kronik sngat tu. Tahniah bjaya siapkan dalam masa yg ditetapkan. Tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, thanks..! aku dedikasikan ucapan keramat aku ni untuk semua orang yang terlibat sama ada secara langsung atau tidak.. XP

      Delete
  5. hahahah tahniah! nnt aku hadiahkan ko shaving cream ^^

    ReplyDelete
  6. Hensem gila bil akau bermisai dan berjanggut hahahahaha

    ReplyDelete
  7. bila kerja saya banyak, saya tak mampu nak skip tidur. Nak skip tengok movie pun susah. Macam mana ni? huhu..

    ReplyDelete
  8. kacaknya Lee ada ada berjanggut misai XD

    ReplyDelete