S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Monday, June 20, 2011

Fakta salah pasal makhluk bergelar Lee

Kalau orang tau aku minat anime mesti dorang akan tanya..minat drama Jepun tak? Drama Korea? Bajet aku minat. Salah2..! Aku dengan lajunya akan menggeleng dan menegaskan bahawa aku cuma suka tengok anime jek and aku giler anime. Silela jangan tanya or sebut nama mane2 artis Korean or Jepun sebab memang aku tak kenal. Lenla kalau seiyu (pelakon suara anime)..aku kenalla.

Bukan x minat..bayangkanla..


Aku ada banyak koleksi anime. Dalam laptop sampai laptop slow sebab hard disk penuh dgn anime pahtu bile hang mule nak bengang..dalam cd yang aku burn, x terkira..belum campur yang aku beli sdr lagi..beli dari ada org burn pun ade jg.. Pendek kata memang berlambakla..ada yang x sentuh lagi pun..huuu.


Korang bayangkanla kalau aku minat giler jugak dengan drama..x kesahla Korea ke Jepun.. X ker berserabut kepala otak aku..



Dengan anime yang dah memang berlambak and bleh kata tetiap bulan ada anime baru, pahtu nak tngk drama pulak? Hahhaha, kem salam jela.. Drama Jepun yang aku betul2 follow are Hanakimi, A diary of Tokyo Princess and Gokusen. K-drama plak Coffee Prince, Full House, My Girl and Fake Family Sevice. Yang len toksah tanyela. Tapi kalau anime, isnya-Allah sumer aku taw. ^^

Yang terbaru, fenomena Nora Elena.. Nora whooo?  Penggila novel memang taw and most of my friends taw pasal novel ni and boleh citer balik kat aku. Aku nganga jek. Aku memang tataw. Aku pun tataw apesal orang akan bajet aku suke bace novel, salah lagi..!

Most of books (BOOKS eh bukan manga or komik) yang ada kat umah aku adalah buku2 citer seram omputih yang memang aku kumpul dulu. Antaranya koleksi Mr. Midnight Library and Ghost Stories all over the world (true stories). Novel? Novel sesat adela..satu2nya novel yang aku beli adalah ‘Bini Aku Tomboy ke?’ sebab ada perkataan tomboy tuh. tu pun beli masa tunggu nak wat passport, bosan punyer pasal. Tu pun aku tak bace bersungguh. The only novel yang aku bace bersungguh is ‘Princess’ (siap nangeh guling2..masa tula), the one and only.

Yang ni memang xleh ngam. Novel memang langsung tak mampu tarik perhatian aku. 


Manga or komik len! Tak kirela tajuk x best ker, lukisan x cun ker aku akan belek2 dulu then aku akan baca gak. Kat umah aku penuh novel grafik, majalah komik berkotak2. Kalau kira harga setiap majalah komik yang aku kumpul dari lower form tuh memang aku dah jadik orang kayo dah..Pakcik kayolaaa! Kalau jual kat paper lama pun laku lagik tapi sayang punyer pasal, aku sumbat jek dalam bilik aku.



Manga and komik pun tak terkejar aku nak baca, nak tambah novel plak? Xderla.. Tapi aku suker bace novel member aku buat. Dia buat suke suki jek..dari lower form aku dok follow. Skang da jaoh susahla sket..but citer dia buat menarik perhatian aku. ^^

3 comments:

  1. hahahahaha....lawak giler dow...

    tp klu lagu2...haa~ ko layan cane lak??

    ReplyDelete
  2. layan j-rock jek, tu pn x sumer, certain jela and..hahaha..mostly lagu anime bykla..anime gak..haha..
    aku nak wat gak psl tuh tp malas..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahahha...malas je eh...ak pn malas..hahaha~

    ReplyDelete