S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, July 26, 2011

Hot Papa and SuperMak..!


Hmmm, menarik2.. Tuh yang aku bleh rumuskan Isnin malam aku. Hehe..

Lepas solat lepak depan tv..layan berita then baru tengok rancangan2 yang ada kat tv3.


Pukul 900 pm ada citer siri baru, ganti Juvana yang dah final minggu lepas, SuperMak. Quite nicela dengan CGI citer ni.

Aku memang suker tengok Nasha Aziz, cantik.. ^^ And aku pun suke gak tengok pelakon yang pegang watak suami Ami (Nasha Aziz), kalau tak silap nama dia Azhan Helmi kot. Dia takla ensem tapi aku suker tengok dia berlakon.

Supermak berkisarkan pasal seorang mak beranak dua, Amy,  yang ada kuasa luar biasa, senang citer cam Superwomanla. Macam mana Amy ada kuasa takderla plak diciterkan, mungkin belum lagi. Sambil menguruskan umah tangga dia, dia sempat gak tolong orang sekeliling yang ada problem cam kena ragut ker, kena rompak ker.. And suami dia inspektor polis.

Aku nak sentuh pasal lakonan Nasha Aziz yang cute giler tuh..! Hmmm, gaya dia kali ni agak berbeza and tak typically comel cam citer2 Melayu yang kite dok tengok tuh. Kalau korang pasan, gaya dia berlakon ada sket2 gaya Korea sane, bnyk memek muke and body expression. Tuh yang wat dia cute tuh, cute sopan. ^^

Superb gilerla, dahla cun, pahtu power and kuat lak tuh. Idola2.. XP


Okeyh, tu untuk SuperMak.


Then, yang aku tunggu sangat2 is citer cina My Father Is A Hero. 

First sebab aku suker Jet Li. Kedua, citer tuh sangat best! Pasal anak beranak yang terer martial art. Ayah dia pengintip polis so dia terpaksa rahsiakan identity dia yang sebenar.

Yang best, anak dia matang yang comel and turut sama tolong ayah dia banteras jenayah (pergh, tatabahasa! XP). And yang lain of coursela sebab scene martial art anak beranak yang mantap! Suker giler bile anak beranak tuh bergabung masa lawan antagonist. Cool!!

Sampaikan aku tercetus idea nak lukis something yang bertemakan Hot Papa..hehehe. Bersama2 dengan anak dia yang perangai cam bapaknya, org kata, “Bapak borek, anak rintik..”

Memang thrilla Isnin malam aku..hehe.


 Ni gambar budak kecik yang pegang watak anak. Skang da besar dah, chiut..!

Disclaimer: I dun own the picts, thanx to Mr.Google.

2 comments:

  1. hahaha...ak tgk skejap2 je cite cina tu....mak ak lyn 2 3 cite skali...da dekat kul 11 kot bru die tgk btol2 cite cine tu~ :)

    ReplyDelete
  2. aku memg tnggu..hohohoh..
    kalau x tgu ker alamat x dptla tngk..haha..

    ReplyDelete