S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Saturday, July 23, 2011

Benda yang senang wat aku jeles..!

Sambil2 tunggu pakngah aku datang amek aku dari tempat attachment ari tuh sempat lak aku pk pasal benda2 yang boleh menjeleskan aku dengan mudah. Heee, pencetusnya bile aku nampak awek chun kulit lichin dalam kete tadi.. Ish2..chun! Aku tak jeles sebab dia chun tapi aku jeles sebab kulit dia cantik and lichin plus putih bersih bak dicuci ngan Breeze gituh..ahaks! ^^


Meh aku rule out 10 benda yang boleh bagi tahap cemburu aku naik membuak2.


1. Awek kulit lichin squeaky gituh.


Aku tak heran sangat ngan awek chun mekap tebal segala bagai tapi kalau kulit lichin memangla aku heran..pandang tak berkelipla aku..hehehe.


2. Awek tinggi lampai badan slender.


Ni jeles sebab kalau dia tinggi, lagi menyerlahla kalau dia main basketball. Huuu.. Tinggi aku 160+ jek..aku nak tinggi lagiii! Minum susu banyak2! Da terlambat.. -sigh, pi nanges kat ceruk bilik-


3. Gigi putih bersih tersusun rapi.


Bila senyum nampak menawan jek. Orang yang tengok pun rasa nak senyum sama. Senyum, x perlu kata apa2! ~~


4. Manga-ka..!


Aku nak jadi cam dorang! Apesal dorang hebat sangat lukis manga haaa??? Ishhhh, jeles2!


5. Badan slender ngan choc abs yang rata2nya cun kalau ada pada lelaki jek.


Sebab ape aku jeles??? Sebab aku takder, op cosla. Orang kata tak cantik kalau pompuan ada. Tak nampak cam pompuanla. Wuuuuu. Jap, aku pompuan ker? Hahaha.. XP


6. CSI, FBI particularly BAU.


Ape kejadah tuh? Malas ah citer. Apesal dorang2 ni takder kat Malaysia. Apesal aku bukan warganegara US? Kalau tak, ade chance lagila aku nak jadi part of them. Jeles2 sebab dorang dapat kes best2.. Errrr, criminals psiko2 pun dorang kena deal gak..huuu. Ah, tak kesahla, janji aku leh praktikkan asas forensik aku. Huh!


7. Gadis ayu and lemah lembut semulajadi.


Jelesla..apesal aku takleh jadi ayu and lemah lembut cam dia..huu. Kalau aku nak try jadi lembut ase cam gelik jek..aku pun tataw apesal. Hormon lelaki banyak sangat kot dalam badan aku. Haaa, jgn tataw, pompuan pun ada hormon lelaki taw. Bukti banyak sangat hormon lelaki is cepat pick up and senang belajar, xyah susah2..tu pro nye, cons nye is susah nak dapat pakwe..haha. Yela, lelaki mana suke lelaki gak? Errr, kecuali gayla kan.. XP


8. Orang yang pandai main alat muzik esp goreng gitar cam xder pape jek.


Gitar ngan dia cam dah sebati dah. Ishhkkk2! Jeles taw!


9. Si genius.


Si genius kat sini bukan dari segi bidang akademik. Si genius ni aku bagu gelaran pada mereka yang memang ada bakat semulajadi and x payah susah2 gilap pun bakat tuh memang dah menonjol. Contoh cam penyanyi yang memang ada suara mantap and pandai wat show, takyah teruk2 practice cam Black Mentor, suara power giler. Contoh lain orang yang boleh melukis dengan baik dan ada sense of art yg power giler, xyah susah2 masuk kelas nak gilap bakat..huuu.


10. Last but not least, MUSLIMAH SEJATI.


Hmmm, jelesnya aku tengok dorang yang dapat utamakan tanggungjawab dorang sebagai hamba Allah ni lebih dari benda lain. Dalam masa yang sama kagum jugak sebab wat masa skang aku ase aku x mampu lagi nak jadi muslimah sejati..huuu.

No comments:

Post a Comment