S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Monday, March 11, 2013

Tabiat ushar awex cun : Sukar dibuang







_________________________________________________

Sesungguhnya tabiat mengushar awex cantik memang sukar ditinggalkan. Jangan silap faham, aku suka tengok2 awex comel, cantik, lawa, cun sebab kagum dengan ciptaan Allah. Takde maknanya nak suka kat kaum sejenis. Aku kagum sebab luar dan dalam dorang ada naluri kewanitaan..! Cheywah..! Aku ada tapi aku simpan kat dalam sorang2 jela, geli pulak nak tunjukkan kat luar. 

Kadang2 aku rasa aku ni seorang lelaki dalam badan seorang perempuan, yang tak berapa nak perempuan sangat..kehkehkeh..belit2 kan? Aku memang suka belit2kan orang..hehe..

Kalau aku ada pakwe, untungla pakwe aku. Aku akan ajak dia ushar awex sama2..haha. Tapi dia taklehla ushar lebih2..nanti kang aku pulak jeles, dah jadi perang sedara..bukan apa, dosa wooo tengok aurat seorang wanita walaupun mereka sendiri yang mendedahkannya minta ditonton. Bila lelaki terpandang ushar sikit mulala kata lelaki gatalla apela.. EYH..! Menyimpang pulak..hehe..maap. BTW, untuk para lelaki, sekali terpandang tu orang kata rezeqi so jangan kelip2 dah..! Rezeqi...katanya.. XP


9 comments:

  1. MIJ, lelaki...huhu..normalla kot..

    Nazha, teknyu2..^^

    ReplyDelete
  2. sama la suke gilos tgok awek comel2 n cantik.. tp tak bermakna les..hehehe da beranak pinak pun..hohohoh

    ReplyDelete
  3. wuii hensemnya lelaki swayter merah sebelah lee tu.. siapakah beliau.. hamba jadi terpikat pula. O.ov

    (dah tak boleh beza kartun dgn org sbenar dh ni XD)

    ReplyDelete
  4. saya pun ada sorg kawan ppuan dia cukup suka tgk n puji ppuan yg cantik2.dia pun cantik juga orgnya.

    kalau kwn2 yg x fhm mgkn ingat dia tu lesbian padahal katanya "tak salah hargai kecantikan ppuan lain rs comel je..nk buat menantu anak aku kecil lagi" adeihhhh ^^

    #cantik artwork suka...suka..

    ReplyDelete
  5. wohohoho... cantik ah... nice...like... like 1000x... huhuhu

    ReplyDelete
  6. Dysha..betul2..suka tngk jek..x salah kan..hehe..

    Cik Sekut, hehe..dia Lee punye..kehkeh..

    ReplyDelete
  7. Sis Aleasara, betul2..x dalah hargai kecantikan orang lain..sy plak sbb nk tngk dr sdr x cantik so tngk org lenla..hehehe..XP

    Abg Jonni, terima kaseeeeyhhh X1000.. XP

    ReplyDelete