S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Friday, March 23, 2012

Apesal UNDERWORLD?

Apesal aku letak kat header aku Lee Kun's Underworld? Alasannya mudah jek, sebab aku nak cakap pasal benda2 yg takder kaitan ngan life aku as student. Pada aku dunia aku as student adalah on the surface jek. Kat dunia tu semua orang bagus, pakai kemas, skema, suka study, menuntut ilmu and baca buku..(cam takde beza jek..haha). Dunia upperworld aku ni banyak mengisarkan kehidupan aku as student, apa yang aku wat untuk master aku, apa yang research aku sumbang pada society..bunyi macam elegant and so called upper class kan..haha.


Aku bosan dah hadapi benda2 kat upperworld hari2 so aku tanak citer dah pasal benda2 tuh kat sini. Kat blog ni aku cuma nak share pasal benda yang aku suker macam..basketball ker...basketball ker..basketball pun boleh.. (baper banyak basketball daaa..)..pasal melukis and citer pasal lukisan kat sini..citer pasal pengalaman idup yang orang x bajet jadi bila dorang tengok aku pakai labcoat masuk lab.. Sebab tula aku panggil blog aku ni Lee Kun's Underworld.


Alaaa, macam dalam citer Underworld..dorang x panggil saje2 je underworld tuh. Kat underworld nila ada vampires (tlng jangan bayangkan Edward Cullen..sila bayangkan Dean Supernatural masa dia kena gigit vampire....*drool*). Kat underworld nila wujudnya benda2 yang manusia tataw. Haaa, macam tula konsepnya ngan blog aku ni sebab tula kalau korang follow korang akan rasa aku ni merapu jek..hehe.


Tapi...kalau ada di luar sana student or sape2 jela yang ada nak taw sesuatu yang ada kaitan ngan upperworld aku, silela pm aku. Jgn segan2.. ^^


Aku ada degree in Forensic Sc, skang amek MSc in Human genetics..ada rezqi nak amek phD in Forensic balik. So, sesiapa yang berminat nak taw pasal benda2 ni sumer aku boleh tolong citer..contoh cam camner nak amek kos Forensic, U mane ada offer, apa qualification nak amek Forensic..nak tnya soklan berkaitan ngan study pun boley, aku jawab kalau aku ingt lagi..hehe...or x pun benda yang ada kaitan ngan master..camner nak wat master, apa kena wat untuk sambung master and bla bla bla..silela tanya. Just PM jela..tapi aku takkan cakap pasal benda2 tuh sumer kat sini..


So, faham skang? Kat underworld ni aku memang camni, mereng sket..hehe. Korang hanya akan dapat rapuan jek dari aku, xder info berguna. Kalau kat upperworld aku tatawla camner..skema kot and banyak ilmu korang boleh korek dari aku..hehe.


Okeyh, abeh pasal underworld x underworld..hehe.


Aku tngh kaler ni sebenarnya tapi tataw nak pilih kaler aper..kalau rajin komenla, suggest kaler.. maceyh! ^^


Kalau ikut aku, aku nak windbreaker kaler putih belang maroon..
jersi kat dalam maroon tapi cam bosan lak..
so tatawla nak letak kaler ape..haishhhh.. (_ _)'''''

5 comments:

  1. something lighter like pale pink or what ever would be nice.. eh eh..aku bukan peminat pink pun..hehehe

    ReplyDelete
  2. eh ko pakai software ape ni ek? adobe ke? (sorrrry aku buta it amat!! paint pon x lepas2 haha) .

    btw, kaler orange brown will be good on super guys!!! hahaha =D asal hensem kaler pape pon beshhhh. =p

    ReplyDelete
  3. alamk, statement berat sebelah~!

    asalkan berkeyakinan pakai apa2 pon orait. haha

    ReplyDelete
  4. DeaDay, aku pk camtuh gak tp takut jatuh kemachoan lelaki..xper2..nt aku try2 kaler..huhuhu.. hahaha, baik, paham! ^^

    Mz Aisya, ni Paint Tool SAI, type jek kat google cari kat mediafire..gerenti ada..
    Hahaha, okeyhs, thanx for the suggestions, nt aku try..hehe..

    ReplyDelete
  5. Cam tak caya.. mereka dari bidang forensic pun bleh melukis lawa gila noh.. ni la namanya bakat semula jadi.. peewiit..

    ReplyDelete