S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, March 13, 2012

Super romantic..

Haihai..


Rajin plak aku update blog kan.. Smalam dah update, hari ni update lagi..ahaks..! Besela, aku ada mood swing. Skang tengah rajin jadik aku abehkan dodel aku untuk entry lama.


Okeyh, kali ni aku nak cakap pasal camner cara orang express feeling dorang kat seseorang. Aku pun pernah express feeling aku tapi takderla romantik bagai..setakat confess di bawah pohon sakura, di waktu matahari terbenam, memancarkan cahaya kemerah-merahan... Aghhh! TIPU jek sumer tuh..hahaha.


Macam2 cara orang confess kan.. Depends on seseorang tula kan.. And satu lagi issue is camner persepsi orang lain terhadap cara confession tuh. Kalau tipikal pompuan memang suker gilerla dengan cara2 romantik.. 


Contoh, bawak panjat Bukit Broga pahtu confess dgn jerit kuat2..CONTOH jek.. Tak pun, buat candle light dinner atas bumbung bangunan kolej, tengah malam disinari bulan mengambang (beware of werewolf and vamps..! haha) and beribu bintang..pahtu confess.. 


X pun confess ngan bunga and cincin berlian sebesar penumbuk bagai..




X pun, confess sambil nyanyi lagu jiwang..



X pun, wat video chiut miut, upload bg seloroh donia tngk keromantikan anda terhadap seorang gadis.. Untunglaaa gadis tuh..



Terpulangla kan, yang penting memang romantik giler r.. Semua gadis tipikal memang mengidamkan cara confession macam tuh..kot..! Kalau tak kira korang bukan gadis tipikalla kan.. XP Gerenti korang akan menjerit ke'kya'an (ejaan jeritan kesukaan dalam manga) kalau ada orang confess or lamar korang macam ni kan.




Aku plak tak penah bayang muka aku camner kalau ada orang confess romantik2 bagai ni. Aku takut aku akan gelak macam orang giler r. X pun, paling sopan aku boleh bagi respon is MUKE SELENGE..




Tapi dun worry r, memang takkan ada pun yang akan berani wat camtuh kat aku. Yela, sapela berani dekat dengan aku..kehkehkehkeh.


Tapi bagi aku yang tak tipikal ni kan, kalau adela seorang lelaki yang datang confess..confess sekadar cakap bese pun aku dah bersyukur dah.. X payahla kete labu cinderella datang jemput aku ker, bunga matahari satu ladang ker..x payah2..just simple words yang aku boleh dengar.."Aku suker kau.." beserta dengan muke merah lelaki tuh menahan malu tapi dia cuba berlagak cool jek..hehehe. 





Pada aku tula paling romantik. Dia korbankn ego dia untuk cakap suke kat aku. Sweet kan kalau tengok muke seorang lelaki tengah cover malu and confess kat kite. Aku akan ingat moment tuh sampai biler2..kalau adela.. ^^v

5 comments:

  1. wah!! mana tau nanti orgnya betul-betul romantik.... huhhuhu...

    ReplyDelete
  2. tatawla kan..huhu.. x romantik xpe, asalkan ikhlas suke saya..hehe..

    ReplyDelete
  3. aku pulak~ kalo aku tere main gitar dan lama aku nak nyanyi confess kat mamat tu. hahaha (deymmmn, just in dreams~) berangan lebey.

    ermm mungkin leh berangan jumpa bakal suami dengan cara unik kot? cam....er...camne ek.

    =P ehek

    ReplyDelete
  4. Mz aisya, haha..cara unik tuh bleh pk..bagi unik abeh r, x penah jadi lg kt org len..hehehe..

    Hadi, amboi..~~ romantik sguh..! XP

    ReplyDelete