S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Thursday, March 8, 2012

DP.. Forever..!

Salam and hye again..

Rajin plak aku post kan? Hahahaha. Okeyh, aku xder banyak masa sangat sbb lepas ni aku kena bawak delegasi Indonesia melawat Kota Bharu sebelum dorang berangkat pulang ke Purwokerto besok pagi. They’re all nice..and I’ve made a new idol..hehehe..

Okeyh, semalam aku browse dA and aku tengok satu art ni oleh salah seorang member aku on dA, known as Serinji. Dia ni sangat suker dengan DP and semua arts dia pasal DP… Ops, DP tuh Danny Phantom..kalau tataw Tanya Mr. Google.

Well, aku pun suker giler dengan DP sebab aku sangat suker stroke DP oleh Butch Hartman. Eyh jap, aku tataw Butch Hartman ni pelukis ker penerbit ker pengarah ker tapi thanx to himlah coz buat DP..! Aku sangat suker DP..!!!!

Dulu, masa duk kat umah, aku memang xkan ketinggalan untuk tengok DP kat TV9 (silap mention sblm ni..dah betulkan dah..thanks to Hadi Marosadee..hehehe) setiap petang, kalau x silap aku pukul 3.30 or 4.00 macam tulah. Memang cyusly aku jatuh cintaaaa ngan watak DP/DF. Aku suker gak konsep dia boleh bertukar jadik hantu.. Aku selalu jek jerit sorang2.. “I’m going ghost..!” Hehehehe..

Ye, aku dah tua, aku tgh wat master, aku dah dipanggil anty..TAPI aku punyer sukerla nak suker tengok kartun..especially DP..! Hohohoh.. Antara kartun len yang aku suker is Super Robot Monkey Team Hyper Force Go…!, Kappa Mikey, American Dragon, Ninja Turtle, Beastmaster, yg terbaru is Chaotic…eyh, banyak plak..! Arghhh, lantak r, sumer aku suker..hahaha.

Okeyh, akhirnya aku membuktikan cinta aku pada DP dengan mengabdikan DP and watak pmpuan yang aku suker, Sam dalam lukisan aku..n stroke aku. Haaaa, kartun DP and Sam milik BH, art ni milik aku. Sekian..!

DP FOREVERRRRRRRR…!!!! I’M GOING GHOSTTTT…!!! ^^



5 comments:

  1. hahahaha.. danny phantom....
    pernah gak tgk katon tu...

    lawak tgk karakter mak bpk danny.... mcm ghostbuster... huhhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..kan2 esp ayah dia..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  3. TV9 la lee .. ntv7 xpenah tyang pon DP .. hoho,, tu r .. minat gak,,bez jer citer dia .. danny pon ensem .. kui3

    ReplyDelete