S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Thursday, March 29, 2012

Aku masih hidup..kehkeh..

Salam..


Entry ni sangat pendek..sebab aku nak jimatkan masa korang..


First, aku nak tanya, nape korang follow aku eyh? Huhuhu..


Second, aku nak cakap..aku masih hidup..hehehe. Macam dah lama jek x post entry baru, x blogwalking or buat ape2la yang ada kaitan ngan blog. Nanti2la, masa x menentu skang.


Third, aku nak share niiii.. ^^
Ingat lagi tak artline ni? X ingat xperla, saje nak share gak.. Aku dah siap kaler dah, bersungguh2 ni aku buat..hahaha. Bersungguhla sangat. Well, xder ape dah nak cakap..enjoy...!!!


Ada beberapa orang komen..
aku x nampak apa yg dorang komen tu as kesalahan..
tapi aku terima as kritikan dr mata org len..
kalau tanya adik aku kompem dia sependapat ngan aku..hahaha..

Tapi kalau melalui mata aku,
meh aku cakap silapnye..
Hehehe, perspective and distance agak off..
Ton cahaya pun aku x amek port sangat..
yang aku rasa kena ngan mata aku, aku bantai jek..hehe..

So, kalau mata korang nampak lagi silap kat mane2..
sile komen, jgn segan2..aku x makan orang..XP
^^

3 comments:

  1. aku gi blog ko sebab lukisan ko marvellous.. hehehe. boleh la belajar sket2 :P

    ReplyDelete
  2. hahaha... suka gambo awek tu...
    rambut dia gojes.... nice..

    ReplyDelete
  3. fatinlea, yea? mekaseyh..huhu, berguna gak blog aku ntuk org len nak belajar melukis..wlpn skit2..huhu..

    abg jonni, awek tuh kata mekaseyhhh bnyk2..dia guna rejuice..hahaha.. XP

    ReplyDelete